کدام نمایندگی در کرج بهترین نماینده رسمی و مجاز ایران رادیاتور است؟
نوشته شده توسط : mohseni

گروه صنعتی ایران رادیاتور که از بزرگترین تولید کنندگان پکیج های دیواری، زمینی و انواع رادیاتور می باشد که در سراسر ایران نمایندگی های متعددی برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود دارد تا رضایت مشتریان را جلب کند. گروه صنعتی ایران رادیاتور با آموزش به نماینده ها و عاملین فروش خود جهت تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور ایران رادیاتور موجب تقویت کاری و رضایت مشتری می گردد. برای گروه تولیدی ایران رادیاتور در جهت جذب مشتریان، کیفیت و قیمت پکیج و رادیاتور دو مقوله‌ی بسیار مهم است. برای یافتن بهترین مرکز نمایندگی مجاز و رسمی پکیج و شوفاژ ایران رادیاتور برای دریافت بهترین خدمات در استان البرز و کرج همراه ما باشید.

بهترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج

اگر ساکن کرج هستید و هنگام خرید یا زمان تعمیر و رفع مشکلات پکیج و رادیاتور خود به دنبال مرکز و نمایندگی رسمی و مجاز ایران رادیاتور در استان البرز و کرج هستید، تاسیسات هدایتی بهترین نمایندگی ایران رادیاتور در کرج جهت فروش، نصب، سرویس و تعمیر پکیج و رادیاتور شناخته شده است. تاسیسات هدایتی ارائه دهنده کلیه خدمات فروش و پس از فروش برای تمامی مناطق کرج می‌باشد. نمایندگی مجاز تاسیسات هدایتی با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه فروش، تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور در کرج فعالیت دارد.

 بهترین نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

تاسیسات هدایتی در ابتدا متشکل از تعداد محدودی از تعمیرکاران با سابقه در حوزه تعمیر و سرویس پکیج و رادیاتور و دیگر لوازم منزل و همچنین کار های فنی بود که پس از گذشت چندین سال با اضافه شدن نیروهای متخصص بیشتر به این مرکز، اقدام به ایجاد یک برند و اخذ نمایندگی رسمی ایران رادیاتور کرد. تاسیسات هدایتی برای گسترش کار خود و پوشش تمام نقاط استان البرز و کرج اقدام به آموزش و استخدام کارشناسان جدید و زبده نمود و خدمات خود را در سراسر شهر کرج ارائه کرد.

تعمیرات رادیاتور و پکیج ایران رادیاتور

تاسیسات هدایتی نماینده رسمی و مجاز ایران رادیاتور در کرج است که گروه تعمیرکار خود را با توجه به قوانین و آموزش های این شرکت، تعلیم و آموزش داده است که بتوانند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنند. در واقع تاسیسات هدایتی، تعمیرگاه پکیج ایران رادیاتور به حساب می آید که جهت نصب و سرویس پکیج های ایران رادیاتور می توانید با نمایندگی تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید که در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. پس از ثبت درخواست، تاسیسات هدایتی، سرویس کار و نصاب پکیج ایران رادیاتور خود را به محل اعزام کرده تا پاسخگوی شما باشند.

نمایندگی رسمی و مجاز ایران رادیاتور در کرج کجاست؟

 برای خرید هر محصولی اصولا به نمایندگی های مجاز آن محصول مراجعه می شود. حسن انتخاب نمایندگی این می باشد که با اطمینان خاطر می توانید محصول اصل به همراه گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش را خریداری کنید و در صورت لزوم از مزایای خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید، همچنین تمامی قطعات یدکی اصلی محصولات در نمایندگی موجود است که در صورت وجود خرابی یا ایراد دستگاه می‌توانید آن را از تاسیسات هدایتی، مرکز مجاز ایران رادیاتور در کرج، تهیه کنید. جهت دریافت خدمات، سرویس و تعمیر پکیج و رادیاتور خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می توانید با تاسیسات هدایتی تماس بگیرید.

 

تاسیسات هدایتی نمایندگی رسمی و مجاز شرکت ایران رادیاتور در استان البرز می‌باشد که خدمات آن شامل: فروش، نصب، تعمیر، سرویس و کلیه خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور است. تاسیسات هدایتی آماده ارائه کلیه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت جهت نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تمامی مناطق شهر کرج می‌باشد، کافی است در صورت نیاز با تاسیسات هدایتی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. تاسیسات هدایتی در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین و تعمیرکاران متخصص خود را به محل مورد نظر اعزام کرده تا پاسخگوی مشکلات شما باشند. شما عزیزان می‌توانید تمامی محصولات شرکت ایران رادیاتور را با خیالی آسوده از اصالت کالا به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش هر محصول، خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج،نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، بهترین نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در کرج،نماینده مجاز ایران رادیاتور در کرج،فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: